УМОВА з безкоштовної доставки (замовлення понад 2500 грн.) НЕ розповсюджується на наступні товари: 

1. Мото і Вело шини

2. Мото і Вело колеса

3. Товар з категорії МОТО-ПЛАСТИК 

4. Кофри, Кошики, Шоломи

5. Інші великогабаритні запчастини.

 

Замовлення по телефону приймаються з 9:00 до 12:00 в робочі дні.

Замовлення відправляється на протязі 1-3 робочіх днів після його підтверждення або оплати.   

Способи оплати:

* Грошовий переказ на картку МОНОБАНК (при грошовому переказі обробка замовлення здійснюється в день зарахування грошей на картку)   

* Накладений платіж (всі витрати, пов'язані з оформленням накладеного платіжа, оплачує замовник)   

Мінімальна сума замовлення 150грн.!
 

Замовлення на загальну суму до 250 грн. - тільки по передплаті!

Товари з категорій: мото і вело колеса, мото-пластик, глушники відвантажуються виключно після 100% передплати на банківську карту!

 

Ціна, зазначена на сайті інтернет-магазину, не включає вартість доставки і накладеного платіжа!

 

Товари з категорії МОТО - мотоекіпіровки - ШОЛОМИ відправляються або після часткової (покриває транспортні витрати в обидва боки), або повної передоплати.

У зв'язку з крихкістю і габаритними розмірами замовлення на товар з категорії МОТО-ПЛАСТИК відправляються (видаються) тільки після 100% передоплати . Упаковка товару проводиться співробітниками поштових відділень, після їх візуальної перевірки. Вартість упаковки і доставки оплачує замовник. 

 Способи доставки: "Нова пошта" - відправка здійснюється протягом 48 годин після оформлення (підтверджений або оплачений) замовлення.

При оформленні замовлення на суму вище 2500 грн. - доставка (склад-склад служби доставки) безкоштовно за винятком великогабаритного товару.

 

Обмін і повернення товару

ВАЖЛИВО:

 

Електротовари обміну та поверненню не підлягають!

 

Товар, який має сліди некваліфікованого ремонту або установки, обміну та поверненню не підлягають!

Якщо, відкривши посилку, ви виявили, що замовлені товари вам не підходять, ви можете повернути або обміняти їх. Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів від дати покупки (в нашому випадку від дня отримання посилки) ви можете повернути замовлені товари і отримати назад їх вартість. Так само, можливий обмін на інший товар.

Товар, що повертається приймається на наступних умовах:

- Наявність фабричної упаковки (при наявності такої в момент покупки / отримання товару).

- Пересилаючи посилку поштою, використовуйте додаткову упаковку.

- У разі повернення товару, купленого в складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту. 

Повернення приймаються тільки при відсутності на товарі слідів експлуатації:

- відсутність забруднень;

- відсутність іржі;

- відсутність слідів, які спричинили влучення на товар сторонніх речовин, предметів, рідин; 

- відсутність механічних пошкоджень;

Порядок заміни і повернення проданого товару:

- При обміні / повернення товару належної якості доставку товарів в офіс інтернет-магазину оплачує замовник.

- При обміні / повернення товару внаслідок помилки працівників інтернет-магазину, замовнику повертають повну вартість замовлення, так само, інтернет-магазин оплачує зворотну пересилку товару. Під помилкою інтеренет-магазину мається на увазі:

      - висланий товар не відповідає замовленням;

      - висланий не той розмір, що зазначений в замовленні;

      - колір моделі не відповідає фотографії (наприклад: замість чорного, шолом опинився            червоним). При цьому, не враховуються невідповідності відтінку того ж кольору, в зв'язку з тим, що на різних моніторах одне і те ж зображення може виглядати по-різному;

Повернення купленого товару здійснюється за попереднім погодженням з менеджером.

У разі виявлення несправності товару в процесі установки, необхідно буде докласти:

- висновок / довідку спеціалізованої сервісної станції, про проведення робіт по установці даного товару на транспортний засіб клієнта і його непридатності;

- копію замовлення-наряду спеціалізованої сервісної станції, де проводилася установка товару на транспортний засіб;

- копію документів, що підтверджують оплату виконаних робіт спеціалізованою сервісною станцією.

У разі визнання факту псування запчастини (товару) в результаті неправильної установки / експлуатації (невизнання заводського браку), товар повертається покупцеві (оплата доставки за його рахунок). 

 

Шановні клієнти, завжди перевіряйте товар при отриманні в транспортній компанії, тому що можлива поява дефектів викликано неправильним транспортуванням. Подібний гарантійний випадок покривається страховкою, яка входить в тариф доставки. У разі виявлення дефекту, пов'язаного з неправильним транспортуванням, після того як Ви покинете територію транспортної компанії, зобов'язання по обміну / поверненню такого товару розглядатися не будуть!

Відправка товару, що підлягає обміну / поверненню, здійснюється тільки за ваш рахунок. Накладеним платіжем товар не приймається (якщо ви надішлете товар накладеним платіжем, буде оформлена відмова від посилки). При поверненні товарів належної якості вартість доставки і комісія за переказ платежу не відшкодовуються.